Kamis, 17 Oktober 2019

Mój najgorszy koszmar cały film po polsku za darmo

Mój najgorszy koszmar


Mój najgorszy koszmar
Gatunek :Komedia
Rok produkcji :2011-09-12
Runtime : 103 Minutes
Aktorzy :Isabelle Huppert, Benoît Poelvoorde, André Dussollier, Virginie Efira, Donatien Suner, Corentin Devroey, Aurélien Recoing, Samir Guesmi, Éric Berger, Philippe Magnan





⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐




Synopsis :
Ona mieszka z rodziną w jednej z najlepszych dzielnic Paryża. On i jego syn – z tyłu dostawczaka. Ona prowadzi prestiżową fundację poświęconą sztuce współczesnej. On żyje z zajęć dorywczych i zasiłków. Ona ukończyła siedmioletnie studia. On o mało nie spędził siedmiu lat w więzieniu. Ona jest na ty z ministrem kultury. On tyka się każdej butelki alkoholu, którą zobaczy. Ona lubi wymianę myśli. On lubi seks z nieznajomymi o pokaźnym biuście. Dzieli ich wszystko, a najbardziej wzajemna niechęć. Agathe (Isabelle Huppert) i Patrick (Benoît Poelvoorde) nigdy nie powinni byli się spotkać. Po wielu perypetiach zrozumieją jednak, dlaczego ich synowie są nierozłącznymi przyjaciółmi. [filmweb.pl]


[REVIEW]


Mój najgorszy koszmar




Tags:#
Oglądaj Mój najgorszy koszmar Caly Film
Mój najgorszy koszmar Cały Film Po Polsku,
Mój najgorszy koszmar Online PL
Disqus Comments